Ketensamenwerking voor Gemeenten

Veel gemeenten werken mee aan het realiseren van een digitale overheid via de samenwerkingsomgeving van Alfresco. Hoewel deze omgeving standaard zeer uitgebreid is, bleek het voor een aantal gemeenten lastig om de informatie goed te archiveren. Om dit probleem op te lossen, heeft Contezza een nauwere integratie ontwikkeld tussen de samenwerkingsomgevingen en de Alfresco Records Management (RM/Archief) Site: de Projectenmodule.

ketensamenwerking1

Stel aan de hand van uw eigen project-inrichting eenmalig een projecttemplate op die u kunt hergebruiken bij het aanmaken van nieuwe sites. Het template kan folderstructuren en documenten bevatten, maar ook slimme regels die automatisch taken voor u uitvoert zoals metadata toevoegen, of documenten naar andere bestandstypes transformeren

ketensamenwerking2

Koppel documenten en folders vanuit een samenwerkingsomgeving eenvoudig naar een zaak. De onderliggende documenten kunt u vervolgens markeren als “archiefwaardig”. Gedurende het project, of aan het einde kunt u de documenten verplaatsen naar een zaak. Binnen het project blijft een link aanwezig naar documenten, zodat de informatie in context beschikbaar blijft. Aan het eind van het project kunt u het project eventueel verwijderen en is de essentiële content in zaken bewaard.

ketensamenwerking3

Wilt u niet naar zaken archiveren? Dan koppelt u binnen project-templates (of eventueel achteraf) bewaarregimes aan een locatie in een project. U kunt per folder of per document archiveren, of achteraf het gehele project in een keer.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Laat dan uw gegevens achter voor een afspraak.

    Ja, houd mij op de hoogte van nieuws en diensten van Contezza

    Waarom samenwerking

    • Verbind mensen met informatie
    • Ondersteun mensen met processen en business apps
    • Alle relevante informatie verzameld op één plek
    • Opbouwen van een waardevol archief

    Waarom Alfresco

    • Alfresco biedt de unieke mogelijkheid informatie te combineren met werkprocessen en archieffuncties
    • Werk samen met collega’s en externe partners
    • Digitaliseer volledig door uit te breiden met de digitale handtekening
    • Uitgebreide veiligheidsmaatregelen zoals 2-Factor authenticatie en “encryption-at-rest”.

    Waarom Contezza?

    • Versoepel werkprocessen door mensen te verbinden met business apps en content en archieven
    • Kent alle ins & outs van Alfresco en zorgt voor een oplossing op maat.
    • Uitgebreide ervaring binnen lokale overheden, zoals gemeenten, regionale uitvoeringsdiensten en veiligheidsregio’s

    Start typing and press Enter to search