Het archief in één systeem
U heeft uw archief goed op orde, u weet uw documenten en dossiers snel terug te vinden. Maar daar heeft u wel meerdere systemen voor nodig; e-mails in uw inbox, informatie over uw partners en klanten in crm en productinformatie op uw netwerkschijf.
Contezza helpt u graag veilig digitaal te werken, binnen één oplossing, binnen één systeem.
U heeft uw archief goed op orde, u weet uw documenten en dossiers snel terug te vinden. Maar daar heeft u wel meerdere systemen voor nodig; e-mails in uw inbox, informatie over uw partners en klanten in crm en productinformatie op uw netwerkschijf.
Contezza helpt u graag veilig digitaal te werken, binnen één oplossing, binnen één systeem.
Waarom één systeem
- Alle relevante informatie verzameld op één plek
- Opbouwen van een waardevol archief
- Een beheersbaar IT-systeem, waarmee u tijd en kosten bespaart
- Geen dubbele licenties
- Volwaardig DoD 5015 gecertificeerd archiefsysteem, ook als het oude archief niet conform de archiefwet was ingericht
Waarom migreren
- Alfresco biedt vele mogelijkheden om uw documentmanagement zo goed mogelijk in te richten
- Contezza kent alle ins & outs van Alfresco en zorgt voor een oplossing op maat
- Contezza heeft ervaring met verschillende documentmanagement- en zaaksystemen als Decos, Corsa, Centric, Odas, MS Acces, Verseon, Docman, Webnext en Zaaksysteem.nl
Waarom Contezza?
- Kent alle ins & outs van Alfresco en zorgt voor een oplossing op maat.
- Ervaring met verschillende documentmanagement- en zaaksystemen, zoals: Decos, Corsa, Centric, Odas, MS Acces, Verseon, Docman, Webnext en Zaaksysteem.nl
- Kent beide datamodellen en mogelijkheden van de koppelvlakken, van zowel Livelink als Alfresco.