Kosten Tezza
Tezza is beschikbaar als open source, waardoor het vrij is van licentiekosten. Elke organisatie kan Tezza implementeren, configureren en inzetten. De verantwoordelijkheid voor het beheer en de verdere ontwikkeling berust bij de organisatie zelf.
Contezza kan uiteraard ondersteuning bieden. Als ontwikkelaars van Tezza hebben we de expertise in huis om Tezza naadloos te integreren met de behoeften en processen van uw organisatie. Implementatie vindt plaats op projectbasis, waarna uw organisatie het beheer en de ontwikkeling van de Tezza-omgeving zelfstandig kan overnemen. Indien gewenst, kan het beheer ook ondergebracht worden bij Contezza via een Service Level Agreement (SLA).
Contezza heft een jaarlijkse vaste bijdrage voor de ondersteuning en verdere ontwikkeling van Tezza. Dit stelt ons in staat om Tezza als open source software te blijven verstrekken. Tezza is beschikbaar in drie verschillende ondersteuningspakketten:
Meest gekozen | |||
Tezza Basic | Tezza Community | Tezza Enterprise | |
Gratis |
€7.499 per jaar |
€14.499 per jaar |
|
Direct te downloaden | |||
Community support, zorgen dat Tezza open source blijft | |||
Toegang tot de Contezza support portal | |||
Generieke doorontwikkeling van Tezza | |||
CVE patches | |||
Toegang tot en gebruik van de module Postregistratie | |||
Deelname aan klantendag/gebruikersdag met inzage van de roadmap | |||
Medezeggenschap over de roadmap | |||
Toegang tot en gebruik van de modules
|
|||
Contact | Contact | Contact |
Service Level Agreement
Een Service Level Agreement (SLA) wordt altijd in overleg met de klant vastgesteld. De voorwaarden en de kosten van de SLA hangen onder andere af van de volgende factoren:
- Moet Contezza naast support op Tezza ook support leveren op OpenZaak?
- Moet Contezza regie voeren op het gehele Common Ground platform?
- Moet Contezza ook support leveren op andere Common Ground componenten (zoals Alfresco DRC, Objectencomponent)?
- Moet Contezza het technisch applicatie beheer (TAB) doen op het Common Ground platform?
- Moet Contezza de hosting verzorgen of is de klant zelf verantwoordelijk voor de hosting?
Samenvattend, we zullen dit bespreken en op basis daarvan kunnen we een passende SLA overeenkomen.