De Gemeente Arnhem heeft documenten uit verschillende bronnen gemigreerd naar het Alfresco-platform. Na de migratie ontstond bij het team Documentaire Informatievoorziening de behoefte om archieftaken gemakkelijker uit te voeren. Contezza heeft in samenwerking met de afdeling een functionaliteit ontwikkeld die het beheerproces vereenvoudigt en efficiënter maakt.
De gemigreerde historische archieven hebben elk een unieke structuur en beschrijving. Met behulp van het Alfresco-platform is een uniforme beheermethode voor deze verschillende archieven gecreëerd. De medewerkers waren hierbij nauw betrokken, waardoor zij een centrale rol speelden in de ontwikkeling van deze nieuwe functionaliteit, wat ten goede komt aan de kwaliteit en efficiëntie van het beheer.
Onlangs is het Alfresco-platform van de gemeente geüpgraded naar een nieuwere versie. Bovendien oriënteert de gemeente zich op het gebruik van het Alfresco-platform voor andere toepassingen.
Wil je meer weten over onze werkzaamheden bij deze mooie klant, neem gerust contact op.